eBankNet
Logo
Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Film na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Bezpieczeństwo
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony;
  • Zawsze aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i systemowe
  • Więcej na temat bezpieczeństwa kliknij tutaj
Komunikaty

Szanowni Klienci!
Informujemy, że w dniu 31 grudnia 2025r. (środa) wszystkie Placówki Banku czynne będą do godziny 13:00.

Poniżej przedstawiamy godziny przyjmowania i realizacji zleceń płatniczych

I. Rozliczenia międzybankowe Elixir:

  1. W Oddziałach Banku:
    Przelewy złożone do godziny 12:00 będą zrealizowane tego samego dnia.
    Przelewy złożone po godzinie 12:00 do godziny 13:00 obciążą rachunek zleceniodawcy w dniu 31.12.2025r., a zostaną zrealizowanie w dniu 02.01.2026r.
  2. W Bankowości Elektronicznej:
    Przelewy złożone do godziny 12.30 będą zrealizowane tego samego dnia.
    Przelewy złożone po godzinie 12.30 do godziny 18.00 obciążą rachunek zleceniodawcy w dniu 31.12.2025r., a zostaną zrealizowane w dniu 02.01.2026r.
    Przelewy złożone po godzinie 18.00 zostaną przyjęte i zrealizowane w dniu 02.01.2026r.

II. Rozliczenia Express Elixir, płatności na telefon, BLIK:

Płatności natychmiastowe Express Elixir nie będą dostępne dla Klientów Banku od godziny 20:00 do godziny 24:00 dnia 31.12.2025r. W pozostałe dni płatności natychmiastowe obsługiwane będą jak w normalny dzień operacyjny.

Płatności na telefon nie będą realizowane od godziny 20:00 do godziny 24:00 dnia 31.12.2025r. W pozostałe dni płatności na telefon obsługiwane będą jak w normalny dzień operacyjny.

Płatności BLIK będą realizowane bez zmian.

III. Rozliczenia w systemie SORBNET:

Zlecenia wychodzące w dniu 31.12.2025r. będą realizowane do godziny 14:00 zaś zlecenia przychodzące księgowane będą na rachunkach Banku do godziny 15:15.

IV. Realizacja przekazów w obrocie dewizowym:

  • przekazy dewizowe wychodzące będą realizowane do godziny 14:00
  • przekazy dewizowe przychodzące będą księgowane na kontach klientów do godz.18:30

Szanowni Państwo!
Od 01 kwietnia 2024 roku, nie będzie można zalogować się do systemów bankowości elektronicznej Polskiego Banku Spółdzielczego w Wyszkowie, z niewspieranych oraz niespełniających podstawowych wymagań bezpieczeństwa systemów operacyjnych (np. Windows 7 i Windows 8) oraz niewspieranych przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer, przestarzałe wersje Firefox, Chrome, itp.).

Szanowni Klienci!

W związku z aktualizacją aplikacji "PBS Wyszkow Mobilnie" z dnia 15.01.2025 r. oraz koniecznością zachowania bezpieczeństwa Klientów, minimalna wymagana wersja systemu Android to wersja 10. Sprawdzenie wersji systemu Android w zależności od marki może się nieznacznie różnić.
Przykładowo:
Samsung: Ustawienia -> Telefon-informacje -> Informacje o oprogramowaniu -> Wersja systemu Android
Xiaomi: Ustawienia -> O telefonie -> Wersja systemu Android.
Urządzenia z systemem Android poniżej wersji 10 mogą nie posiadać możliwości zainstalowania aplikacji.

Szanowni Państwo!
Od 01 kwietnia 2024 roku, nie będzie można zalogować się do systemów bankowości elektronicznej Polskiego Banku Spółdzielczego w Wyszkowie, z niewspieranych oraz niespełniających podstawowych wymagań bezpieczeństwa systemów operacyjnych (np. Windows 7 i Windows 8) oraz niewspieranych przeglądarek internetowych (np. Internet Explorer, przestarzałe wersje Firefox, Chrome, itp.).

Instrukcja parowania urządzenia mobilnego
Szanowni Państwo!
Informujemy, że w trosce o Państwa bezpieczeństwo został wdrożony nowy sposób parowania urządzenia mobilnego.
Zachęcamy do zapoznania się z instrukcją parowania aplikacji mobilnej.

OSTRZEŻENIE - Nie daj się oszukać
Fałszywe połączenia telefoniczne przestępców podszywających się pod banki!
Ostrzeżenie Komendy Głównej Policji, FinCERT.pl - BCC ZBP i Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji.
W ostatnich miesiącach częstym sposobem dokonywania przestępstw na szkodę klientów banków jest wykorzystanie telefonicznego połączenia głosowego z osobą, która jest przekonywana, że rozmawia z pracownikiem banku lub inna osobą godną zaufania (np. policjantem).
Celem jest pozyskanie poufnych informacji lub nakłonienie ofiary do wykonania określonych czynności (np. zainstalowania aplikacji dającej przestępcom zdalny dostęp do komputera).
Zachęcamy do zapoznania się z pełną treścią komunikatu pod tym adresem.

Komunikat dla klientów - przekazy z/do Ukrainy
Szanowni Państwo!
Ze względu na sytuację w Ukrainie oraz to, że Ukraina nie jest członkiem Unii Europejskiej, prosimy aby przekazy przychodzące i wychodzące zawierały pełne dane adresowe odbiorcy/nadawcy po stronie ukraińskiej: nazwa, okręg (oblast), kod pocztowy, nazwa miejscowości, nazwa ulicy.
Przekazy bez danych adresowych nie będą realizowane.
Podstawa prawna:
1. ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2015/847 z dnia 20 maja 2015 r. w sprawie informacji towarzyszącym transferom środków pieniężnych i uchylenia rozporządzenia (WE) nr 1781/2006: CELEX:02015R0847-20200101
2. ROZPORZĄDZENIE RADY (EU) 2022/263 z dnia 23 lutego 2022 r. w sprawie środków ograniczających w odpowiedzi na nielegalne uznanie, okupację lub aneksję przez Federację Rosyjską niektórych niekontrolowanych przez rząd obszarów ukraińskich: CELEX:02022R0263-20221007

Ograniczenia w realizacji przekazów z/do Federacji Rosyjskiej, Białorusi oraz Ukrainy
Ze względów na ciągłe rozszerzanie sankcji gospodarczych coraz częściej pojawiają się trudności w realizacji transakcji z/do Federacji Rosyjskiej, Białorusi oraz Ukrainy (obecnie obwody: doniecki, ługański, zaporoski, chersoński).
Mając na uwadze rosnące ryzyko sankcyjne, od 1 marca 2023 r. wprowadzamy zakaz realizacji przekazów z/do Federacji Rosyjskiej.
Pozostałe ograniczenia dotyczące ww. krajów mogą dotyczyć wydłużonego czasu procesowania transakcji lub braku ich realizacji w zależności od obowiązujących przepisów sankcyjnych.

Infolinia Banku
Z przyjemnością informujemy, że specjalnie dla Państwa pod numerem 801 560 605 (oraz 86 216 11 14) uruchomiliśmy Infolinię wsparcia użytkowników bankowości elektronicznej.
Obsługuje ona między innymi:
- blokowanie i odblokowywanie dostępu,
- reset hasła do bankowości elektronicznej,
- problemy z logowaniem do bankowości elektronicznej,
- problemy z obsługą bankowości elektronicznej,

Infolinia pracuje całodobowo siedem dni w tygodniu. Opłata za połączenie zgodna z cennikiem operatora.